Městská část hledá referenta správy majetku

Dolní Chabry shánějí pracovitou a zodpovědnou osobu na pozici referent/referentka majetku. Předpokládaný termín nástupu je od začátku června. Do výběrového řízení se můžete hlásit do 7. května 2021.

Úřad leží v samém srdci malebné severopražské městské části. Zaměstnává několik úředníků a může se pyšnit pestrým kolektivem a vřelou atmosférou.

Budoucí referent/referentka majetku by měl zajišťovat komplexní správu majetku MČ, jeho nabývání, pronájmy a prodeje, výkon kontroly na úseku hospodaření s majetkem. Tedy připravovat veškeré podklady, zpracovávat výpočty úhrad, ověřovat stav majetku, vést evidenci, provádět inventarizaci nebo řešit pojistné události.

Povinné požadavky na uchazeče:

1) Vzdělání: VŠ nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou

2) Odborná praxe:

  • praxe ve správní činnosti vítána
  • zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 312/2002 Sb. výhodou

3) Předpokládaný datum nástupu: od 1. 6. 2021

4) Pracovní poměr: na dobu neurčitou

5) Požadavky: znalost práce na PC (MS Office), práce se spisovou službou e-spis, svědomitost v plnění pracovních povinností, samostatnost, komunikační schopnosti, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou, základy účetnictví a programu GINIS výhodou

6) Místo výkonu práce: MČ Praha-Dolní Chabry

Další požadavky a podmínky výběrového řízení naleznete v přiloženém souboru.

Přidat komentář

Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.