Říjnová výzva pro zdraví

Zapojte se do Říjnové výzvy. Motivujte se k pravidelné aktivitě, zapisujte ušlé či naběhané kilometry, podpořte městskou část v soutěži obcí a navíc můžete závodit s přáteli a dalšími Chaberáky o to, kdo za pohyb získá víc bodů. Účastnit se mohou jednotlivci (od šesti let), týmy – nejlépe mezigenerační, partneři, firmy i školy. Stačí se přihlásit na www.desettisickroku.cz.

Klíčovým údajem tentokrát není počet kroků ale slovo VÝZVA. Důležité je, jestli jste lepší dnes, než jste byli včera. Jestli se vám daří splnit svou vlastní výzvu a jestli se vám daří kráčet vpřed ať už sám nebo v týmu. V osobním profilu si nastavíte zvířátko/kategorii osobní výzvy tak, aby to odpovídalo
vaším představám a možnostem – od jednoho želvího kilometru denně po třicet kilometrů sobích.

Stačí si jen evidovat počet kroků – chytré hodinky, telefony a nahrát je každý den do svého účtu ve výzvě. Sledujte ostatní a překonejte sami sebe!

Dolní Chabry jsou partnerským městem výzvy. První tři v ženské a mužské kategorii a první tým s největším počtem bodů i tentokrát odmění. Na webových stránkách www.desettisickroku.cz naleznete vše o projektu včetně pravidel soutěže a níže také tipy na některé vycházky.

A kudy se vypravit? Možností je nepočítaně, nabídneme několik tipů

Trasa 1 (cca 8 km)

První trasa začíná na konečné autobusu u rybníka v Dolních Chabrech. Vede směrem k Vltavě, Drahaňskou roklí. Přibližně po dvou kilometrech se stáčí doprava směrem do údolí Čimického potoka, dále pak na vyhlídku za starými Bohnicemi nad Vltavou. Odtud pokračuje kolem starého bohnického hřbitova až na okraj bohnického sídliště a opět údolím Čimického potoka na konečnou zastávku autobusu Sídliště Čimice, kde končí.

Trasa 2 (cca 7 km)

Druhá trasa začíná na břehu Vltavy na konečné autobusu Zámky. Od útulku pro opuštěná zvířata vede do prudkého kopce směrem ke starému bohnickému hřbitovu. Obchází hřbitov a pokračuje do údolí Čimického potoka a dále do Drahaňské rokle. Divokou přírodou pokračuje až k chaberské čističce odpadních vod a pak po panelové cestě prudce do kopce směrem k čimickému sídlišti. Závěrečných pár set metrů vede podél ulice Spořické až na Hrušovanské náměstí, kde trasa končí přímo před chaberskou radnicí.

Trasa 3 (cca 6 km)

Procházka historií naší městské části v trase dlouhé asi šest kilometrů. Jedná se o šestnáct zastavení u naučných tabulí se spoustou zajímavých informací a s herními prvky pro děti. Více o naučné stezce na stránkách OSOP.

Přidat komentář

Pro psaní komentářů se přihlaste nebo zaregistrujte.